Translate

torsdag 31 december 2020

Gott Slut och ett Gott Nytt År!

 Det är den sista dagen på ett riktigt deprimerande år och vi hoppas väl alla att 2021 ånyo kommer att bli ett år då vi kan träffas, umgås och dela god dryck med varandra.

Jag har valt ut min Nyårswhisky och eftersom det är rätt svårt att hitta en bubblig variant så vänder jag mig till en kär gammal vän som jag vet är trygg, står stadigt när det blåser och alltid har sin plats i hyllan.

Lagavulin 16yo Islay Single Malt blir min whisky idag och med den så vill jag önska alla whiskyvänner ett Gott Slut och ett ännu godare Nytt År!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Linköping WhiskyExpo 2023

  Efter tre års väntan så var det då äntligen dags igen för Linköping WhiskyExpo i Konsert och Kongresshallarna några minuters promenad från...