Translate

lördag 16 januari 2021

Iskall Bourbon

Under ett besök i en matvaruaffär i närområdet tidigare idag så hittade jag glassen Gelatelli Premium Bourbon Vanilla och var då givetvis tvungen att inhandla denna. Man blev ju mäkta nyfiken.

Nu så här när jag provat glassen så kan jag väl säga att den var riktigt god men det var vaniljen som gjorde den medans tonerna av Bourbon var väldigt vaga tyvärr.

Som tur var så hade jag en Evan Williams Bottled-In-Bond 100 Proof Kentucky Straight Bourbon som tillbehör och den bidrog ju faktiskt med just detta jag saknade i glassen så till slut så var jag nöjd och belåten trots allt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Linköping WhiskyExpo 2023

  Efter tre års väntan så var det då äntligen dags igen för Linköping WhiskyExpo i Konsert och Kongresshallarna några minuters promenad från...