Translate

fredag 1 maj 2020

Whiskyfiske


Vi är ju mitt uppe i ett stambyte här hemma vilket innebär att vi är utan vatten, toalett och dusch i ett par veckor.
Ett av dom utrymmen som är drabbade är mitt whiskyrum som numera mera ser ut som en inplastad loppis än något behagligt ställe där man sitter och tar sig något gott att dricka.

Hyllorna gapar tomma och flaskorna står under plast och bråte så ska jag få mig en whisky denna helg så blir det att sticka ner armen i någon glipa och hoppas på det bästa.
Det blir ju lite fiskdamm över det hela där jag då givetvis hoppas på vinst varje gång.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Linköping WhiskyExpo 2023

  Efter tre års väntan så var det då äntligen dags igen för Linköping WhiskyExpo i Konsert och Kongresshallarna några minuters promenad från...