Translate

onsdag 1 januari 2020

2019 - 2020


Jag skulle vilja önska er alla Ett Gott Nytt 2020 och hoppas på att ni fick en najs avslutning på 2019. Själv så befann jag mig i Motala där jag strax innan och efter tolvslaget smuttade på den klassiska Tennessee-whiskeyn Jack Daniels Old No 7 med Joel P. som passade alldeles utmärkt till dom färgsprakande fyrverkerierna på den svarta himlen.


Personligen så kommer jag denna första månad på det nya året syssla med planering och att pussla ihop ett antal whiskyprovningar som kommer att äga rum i februari och sen givetvis ser jag fram emot Linköping Whiskyexpo 2020 där jag den 1 februari kommer att tillbringa ett antal timmar under eftermiddagen med goda vänner och förhoppningsvis en hel del god whisky.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Linköping WhiskyExpo 2023

  Efter tre års väntan så var det då äntligen dags igen för Linköping WhiskyExpo i Konsert och Kongresshallarna några minuters promenad från...